Follow Us

Copyright 2014 Brand Exponents All Rights Reserved

Czym jest Home Staging?

Gdy wystawiasz swój dom/mieszkanie na sprzedaż staje się on produktem. Podobnie jak każdy inny produkt, ma on wady i zalety. Aby uzyskać przewagę nad konkurencją, Twoja nieruchomość musi wyglądać lepiej od innych o podobnym profilu. Home staging polega na podkreśleniu  pozytywnych cech nieruchomości i ułatwieniu potencjalnemu nabywcy wyobrażenia sobie życia w tym domu. To tworzenie przestrzeni, która odzwierciedla określony styl życia, przestrzeń, w której chce się zamieszkać. Dlatego też istotnym punktem pracy home stagera jest określenie profilu potencjalnego nabywcy nieruchomości (biorąc pod uwagę lokalizację, infrastrukturę, metraż itp.) i przygotowanie jej pod kątem jego potrzeb i oczekiwań. Inaczej zaaranżujemy przestrzeń dla rodziny z dziećmi, a inaczej dla studenta.

Nie wystarczy, już tylko posprzątanie, włączenie świateł i zapalenie świec zapachowych. Obecnie te proste techniki to za mało. Klienci są coraz bardziej wymagający i chcą naprawdę dobrego produktu. Przygotowanie Twojej nieruchomości zgodnie z zasadami Home Stagingu sprawi, że stanie się ona atrakcyjna z punktu widzenia potencjalnego nabywcy dzięki czemu masz szansę na szybką sprzedaż w dobrej cenie.

Home staging jest obecnie najskuteczniejszą strategią marketingową w zakresie sprzedaży nieruchomości, bo tylko dobrze zaaranżowana nieruchomość przyciągnie uwagę kupującego. Nieruchomości nie poddane home stagingowi giną w morzu tysięcy ofert nie pozwalając kupującemu dostrzec ich potencjału. Doświadczenie agentów nieruchomości pokazuje, że domy/mieszkania poddane home stagingowi sprzedają się szybko i w korzystnej dla właściciela cenie.

Sprzedaż domu bywa bardzo stresująca, a jego przygotowanie często wymaga nakładu czasu i pracy.

Krealine powstała z myślą o klientach, którzy nie mają czasu/ochoty zaprzątać sobie głowy przygotowaniem nieruchomości do sprzedaży, a jednocześnie chcą z niej stworzyć atrakcyjny produkt, który sprzeda się szybko i w dobrej cenie.